sobota, 25 lipca 2015

Jak powstał Cytrynowy Zakątek?

Kiedy nikt nie chciał przyjąć mnie do pracy, zasłaniając się moim brakiem doświadczenia, zaczęłam się zastanawiać w czym tak naprawdę jestem dobra. Doszłam do wniosku, że tym, co potrafię najlepiej (oprócz gadania godzinami... ale hej, ludzie mnie słuchają, to chyba nie jest aż TAK irytujące) jest pisanie. A żeby nie zmarnować wakacji jedynie nie błahostki (które notabene są potrzebne, aczkolwiek w nadmiernych ilościach mogą uprzykrzyć życie) postanowiłam założyć bloga. Tak powstał Cytrynowy Zakątek, na którym mam wielką przyjemność Was przywitać :)



Będzie to miejsce, na którym niczego nie powinno się traktować zbyt poważnie. Lekkie przymrużenie oka i dystans są tutaj niezbędne, dlatego wszystkich, którzy mają przysłowiowego kija w czterech literach ostrzegam z samego początku- nie odnajdziecie się tutaj. Wszystkich pozostałych zapraszam do regularnego śledzenia bloga. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Będą przemyślenia, mniej lub bardziej poważne, będą relacje z koncertów, wakacyjnych wypadów, recenzje książek, a nawet przepisy i rady odnośnie zdrowego trybu życia. Mieszanka wybuchowa :)

Mam zamiar otworzyć się przed Wami całkowicie. Żadnych kłamstw, żadnej obłudy. Nikogo obrażać nie zamierzam, a każda wyrażona tu opinia będzie tylko i wyłącznie MOJA. 

To znaczy, że oczywiście możecie się ze mną nie zgodzić. Jest to wręcz wskazane. Wprost nie mogę się doczekać konstruktywnych dyskusji, które może pomogą otworzyć mi oczy na coś czego wcześniej nie dostrzegałam.

Także rozgośćcie się w Cytrynowym Zakątku, moim miejscu na tej Internetowej Ziemi. Oprzyjcie się wygodnie, weźcie do ręki szklankę lemoniady, ewentualnie Fanty, albo czegoś mocniejszego (cytrynówką chyba nie pogardzicie?), Czytajcie to, co chcę Wam przekazać. Śledźcie, komentujcie i do następnego spotkania już niedługo! :) 

2 komentarze:

  1. Mi najbardziej podoba się nagłówek... jest po prostu genialny!
    U nas, stety lub niestety blog, dwóch przyjaciółek, które spotkały idealnych facetów w nieodpowiednim czasie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...